rattaat

Fiksarin blogi

Tervetuloa blogiimme! Jaamme tällä sivulla vinkkejä tietotekniikan käyttöön, ja kerromme mitä olemme työn kautta oppineet.

Fiksari Deepak kertoo: "Todennäköisesti paras työ jossa olen koskaan ollut"

Julkaistu 25.10.2018

Rekrytoimme Fiksarille huipputyyppejä ja se näkyy asiakkaiden tyytyväisyydessä. Mutta millaista fiksarina toimiminen on? Annetaan fiksarimme Deepakin kertoa.


Deepak lähdössä ensimmäiselle asiakaskäynnille kesäkuussa 2018



"Löysin Fiksarin Instagramista ja hain heti sillä hetkellä työhön. Varsinkin meidän sukupolvi on kasvanut teknologian ympäröimänä, joten työ kuulosti helpolta, sekä tykkäsin koko konseptista tosi paljon. Yllätyksenä oli vielä hyvä korvaus.

Etsin osa-aikatyötä opiskelun ohelle, ja tämä työ sopi siihen täydellisesti, koska päätän itse, milloin teen töitä. Olen varma, että moni opiskelija olisi samaa mieltä.

Fiksarin työ vaati vähän tottumista sen suhteen, että joka päivä on eri paikassa uusien ihmisten kanssa heidän kodissaan. Siihen tottuu kuitenkin nopeasti, kun huomaa, että asiakkaat ovat tyytyväisiä kun lähden paikalta pois, ja melkein kaikki asiakkaat ovat erittäin mukavia.

Työ on ollut minulle helppoa, koska olen niin useasti auttamassa vanhempia tai muita sukulaisia älypuhelinten ja tietokoneitten käytössä. Ainoa ero on, että nyt teen melkein samoja asioita, mutta autan uusia ihmisiä ja saan rahaa siitä.

"Teknologia on ollut aina lähellä sydäntä, tykkään olla tekemisissä uusien ihmisten kanssa, palkkaus on motivoivaa, ja työtä tehdään hyvän asian puolesta, jonka kanssa itse olen 100% samaa mieltä."

Positiivisia asioita työssä on ollut myös hyvät työkaverit. Heitä näkee harvemmin, mutta kertaakaan ei ole ollut mitään lähellekkään negatiivista kokemusta työkavereitten tai pomojen kanssa. Se on iso plussa. Välillä on myös fiksaritapaamisia, jolloin koko työporukka kerääntyy tekemään jotain aktiviteetteja ja juttelemaan yhdessä, miten työt ovat sujuneet. Noissa tapaamisissa yleensä huomaa, kuinka hyvä työporukka on ympärillä, vaikka ei välttämättä kaikkia hyvin tuntisikaan vielä.

Fiksari on ollut minulle tähän saakka todennäköisesti paras työ, missä olen ikinä ollut, koska teknologia on ollut aina lähellä sydäntä, tykkään olla tekemisissä uusien ihmisten kanssa, palkkaus on motivoivaa, ja työtä tehdään hyvän asian puolesta, jonka kanssa itse olen 100% samaa mieltä. Töihin on aina kiva lähteä.

Ainoa toiveeni on, että Fiksari yrityksenä kasvaa, jotta tulevaisuudessa voisi työskenellä Fiksarille vaikka kokopäiväisesti.

- Deepak

P.S. Itse en uskoisi sanaakaan tästä, koska koko juttu on liian positiivinen ja olen liian skeptinen ihminen, mutta kaikki on 100% totta. :)"

Kommentit Fiksarilta: Deepak on tehnyt niin hyvää työtä, että palkkasimme hänet Fiksarin toimistolle tekemään avustavia töitä ja auttamaan palvelun kehittämisessä. Kaikilla fiksareillamme on hurjan paljon taitoja, joita haluamme hyödyntää ja olemmekin jo hyödyntäneet. Seuraavassa blogitekstissämme esittelemme näitä projekteja! /Heidi

"Minua ei sitten kiinnosta mitkään kalastuspelit!" sanoi Leena 62 v. kun Assemblyille lähti

Julkaistu: 12.10.2018

Mitä tapahtuu, kun 62-vuotias peruskoulun opettaja päästetään irti PUBG-kentällä? Se selviää Fiksarin minidokumentista, jonka kuvasimme Assembly Summer 2018 -tapahtumassa. Katso dokumentti Fiksarin blogissa tai YouTube-kanavalla.

Haluamme Fiksarilla herätellä senioreiden kiinnostusta digimaailmaan, eikä liene parempaa tapaa saada ihmisiä innostumaan kuin pelit ja leikit. Siksi kutsuimme elokuussa yhden onnekkaan Fiksarin asiakkaan mukaamme tutkimusretkelle tietokone- ja pelitapahtuma Assemblyyn.




Ennakkoluuloton ja iloinen Leena vastasi Fiksarin kutsuun. Kun pohdimme yhdessä, mitä peliä Leena voisi lähteä kokeilemaan, viesti oli selvä: nyt ei pehmoilla vaan mennään suoraan e-urheilun syvään päätyyn. "Minua ei sitten kiinnosta mitkään kalastuspelit", Leena ohjeisti.

Niinpä harjoiteltavaksi peliksi valikoitui PlayerUnknown's Battlegrounds, eli PUBG, jossa Fiksarin sponsoroima tiimi MJ-Esports on pärjännyt Suomen tasolla ja kansainvälisestikin hienosti.

Leenaa opastamaan ja valmentamaan saimme Alexander "Karn" Savolaisen, joka johdatteli Leenan tämän suositun taistelupelin saloihin.

Katso 20 minuutin mittainen Fiksarin minidokumentti klikkaamalla alla olevaa kuvaa! Näet muun muassa kuinka monta zombieta Leena sai listittyä ensimmäisessä PUBG-ottelussaan. Luvassa on huikean hauskoja hetkiä ja kuolemattomia lausahduksia.

Saat videon näkymään koko näytöllä painamalla kuvan oikeassa alanurkassa (videon käynnistämisen jälkeen) näkyvää ruutu-symbolia. Parhaan kuvanlaadun saat käyttöön, kun painat niin ikään oikeassa alareunassa olevaa ratas-ikonia, ja valitset Quality-valikosta tarkkuudeksi 1080p, eli teräväpiirron. Toivottavasti sinäkin innostut e-urheilusta!




Kiinnostuitko Fiksarin tutkimusretkistä? Etsimme nyt kandidaatteja seuraavalle retkelle 3D-printtauksen ja lisätyn todellisuuden maailmaan. Ilmoita kiinnostuksesi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen posti@fiksari.fi


Kirjoittaja: Heidi




E-urheilu kasvattaa suosiotaan – Fiksari tukee MJ-Esportsin kasvua

Julkaistu: 1.10.2018

Yhä useampi suomalainen nuori haaveilee itsensä elättämisestä e-urheilulla. Moni tähtää Suomen ja maailman huipulle pelaamalla esimerkiksi PUBG:n tai Hearthstonen tyyppisiä elektronisia pelejä e-urheilujoukkueessa. Fiksari päätti keväällä alkaa tukea e-urheiluseura MJ-Esportsia, mutta miksi?


Kuvassa oikealta Jere, Johanna, Miika ja Elja Assembly Summer 2018 -tapahtumassa.



Ammatiksi pelaaminen ei suinkaan ole lastenleikkiä, vaikka moni tuntuu yhä ajattelevan niin. Ammattilaiset treenaavat useita tunteja päivässä, hiovat strategioita, kehittävät henkistä kanttiaan sekä treenaavat fyysistä kuntoaan.


Tiesitkö? E-urheilulla tai esportsilla tarkoitetaan erilaisten tietokone-, konsoli- ja mobiilipelien pelaamista kilpailumielessä. Pelaajat ovat yleensä erikoistuneet tiettyyn peliin, kuten urheilussa yleensäkin. E-urheilu on valtavan suosittua esimerkiksi Etelä-Koreassa, Ruotsissa ja Yhdysvalloissa, ja sen suosio kasvaa Suomessa koko ajan.

Mutta jotta ammattilaiseksi pääsee, on treenattava paljon, osallistuttava turnauksiin ja pidettävä laitteistonsa ajan tasalla. Kaikki tämä vaatii rahoitusta. Ammattilaiseksi tähtäävän on myös elätettävä itsensä siihen asti, että alkaa saada sponsoreita tai palkkaa pelaamisesta.


MJ-Esports valmentaa ja tukee nuoria e-urheilijoita


Fiksari työllistää digitaitoisia nuoria auttamaan asiakkaitamme arkipäiväisissä digiasioissa. Siksi onkin luontevaa solmia kumppanuus nuoria tulevaisuuden e-urheilijoita kasvattavan seuran kanssa.

MJ-Esports on perustettu pelaamisesta innostuneiden ja ammattilaisuraa tavoittelevien nuorten tukiorganisaatioksi. MJ-Esports järjestää viikoittain yhteisiä treenejä ja osallistuu turnauksiin.

Fiksari tukee joukkuetta, jotta sen jäsenet voivat osallistua erilaisiin kilpailuihin ja jatkaa kehittymistä. Lisäksi Fiksari tarjoaa pelaajille kätevän tavan tehdä töitä joustavasti treeniaikatauluihin sopien sekä rahoittaa treenejään siihen asti, että työ alkaa tuottaa tulosta.

E-urheilu on hieno tapa nuorelle hyödyntää omia vahvuuksiaan ja toteuttaa itseään. Lisäksi e-urheilujoukkueista muodostuu nuorille tärkeä yhteisö online- ja offline-maailmaan. Siksi haluamme olla tukemassa tällaisen yhteisön kasvamista.


Kirjoittaja: Heidi



Kuusi neuvoa ensimmäisen älypuhelimen hankintaan

Julkaistu: 17.9.2018

Onko uuden älypuhelimen hankinta ollut mielessäsi viime aikoina, mutta epäröit vielä? Anna Fiksarin auttaa! Listasimme kuusi asiaa, jotka pitää tietää älypuhelimista.




1. Älypuhelin tarvitsee internet-yhteyden


Älypuhelimeksi kutsutaan matkapuhelinta, jossa on internet-yhteys ja johon voi ladata sovelluksia, eli äppejä tai appseja. Tämä tarkoittaa sitä, että jos hankit ensimmäistä kertaa älypuhelimen, joudut todennäköisesti hankkimaan teleoperaattorilta sellaisen liittymän, johon kuuluu myös 4G-yhteys.


2. Kosketusnäyttö vaatii tarkan kosketuksen


Älypuhelinta hallitaan näpyttelemällä kosketusnäyttöä. Siinä ei siis enää ole mekaanisia numeronäppäimiä. Älypuhelimessa kosketuksen voimakkuudella, suunnalla ja kestolla on merkitystä. Erilaisten eleiden opettelu onkin ensimmäinen opeteltava asia. Jos kärsit esimerkiksi parkinsonismista, kosketusnäytöllisen puhelimen käyttö voi olla hankalaa. Jos sormikosketus on hankalaa, voit hankkia apuvälineeksi kosketusnäyttökynän.


3. Valitset kahden leirin välillä


Pääasiassa älypuhelimet jakautuvat kahteen leiriin: Applen valmistamiin iPhoneihin, jotka toimivat iOS-käyttöjärjestelmällä, sekä esim. Samsungin, Huawein ja OnePlussan valmistamiin älypuhelimiin, jotka toimivat Googlen Android-käyttöjärjestelmällä. Käyttöjärjestelmät näyttävät hieman erilaisilta. Applen älypuhelimet ovat yleensä kalliimpia kuin muiden valmistajien laitteet, mutta Applen käyttämä iOS on käyttöjärjestelmänä selkeämpi.


4. Tarvitset käyttäjätilin


Joudut luomaan käyttäjätilin voidaksesi käyttää älypuhelinta normaalisti. Käyttäjätilillä ei säilötä rahaa, vaan sinua ja laitteesi käyttöä koskevia tietoja. Applen puhelimet vaativat Apple ID -käyttäjätilin, muiden valmistajien puhelimet pääasiassa Google-käyttäjätilin.


5. Akkua pitää ladata useammin


Älypuhelimen akku kestää huomattavasti vähemmän aikaa, sillä sen useat toiminnot tarvitsevat enemmän virtaa kuin perinteisen matkapuhelimen. Joudut lataamaan puhelinta luultavasti yhden-kolmen päivän välein käytöstä riippuen.


6. Sovelluksia saa sovelluskaupasta


Sovellukset eli äpit ovat älypuhelimen suola. Niitä saa ladattua sovelluskaupoista: Applen laitteissa AppStoresta sekä Googlen Play Storesta. Suurin osa sovelluksista on ilmaisia, mutta ne näyttävät käyttäjälle mainoksia. Osa sovelluksista on maksullisia ja ne voi maksaa sovelluskaupassa luottokortilla. Mistään sovelluksista ei sinua veloiteta, ellet siihen erikseen anna lupaa.


Kuulostaako monimutkaiselta? Anna Fiksarin auttaa.

Ostoksille ei kannata lähteä hätiköiden. Tärkeintä on, että saat omiin tarpeisiisi sopivimman älypuhelimen. Meiltä saat apua seuraaviin asioihin:


  • Älypuhelinten testaus ja osto liikkeessä
  • Oikean liittymätyypin valinta
  • Käyttöönotto-opastus
  • Käytön jatkuva tuki

Älä jää yksin pähkäilemään. Tilaa käyttöönotto-opastus 59€ Fiksarin verkkokaupasta tai soittamalla tilausnumeroon 050-5668586. Muut tiedustelut numerosta 050-5118959. Tarjoushinta voimassa 31.10.2018 asti.

Kirjoittaja: Heidi




Tee älypuhelimesta mokkula

Julkaistu: 20.7.2018

Moni siirtyy kesän viettoon mökille tai muualle kiinteiden nettiyhteyksien saavuttamattomiin. Operaattorit myyvät kilvan mökkiläisille "mokkuloita", jotka voi liittää kannettaviin tietokoneisiin jotta netin saa toimimaan jouhevasti.

Läppäri ja älypuhelin kesämökillä

Harva tietää, että mokkulan voisi korvata omalla älypuhelimella! Sekä Applen iOS-puhelimissa että useiden valmistajien, kuten Samsungin, Nokian ja Huawein Android-älypuhelimista löytyy toiminto, jonka avulla kännykän mobiilidataa voi lainata läppärin käyttöön.

Toiminto on iOS-laitteilla nimeltään "Oma yhteyspiste", Android-puhelimissa mallista riippuen puhutaan hotspotista tai yhteyden jakamisesta, esimerkiksi Honor-puhelimissa toiminto kulkee nimellä "Kannettava Wifi-hotspot". Katso alta ohjeet!

Huom! Tässä esimerkissä tietokoneena on Macbook Air, joten tietokonetta koskevat kuvat näyttävät erilaiselta riippuen siitä, millainen kannettava sinulla on käytössäsi. Android-puhelin on Nokia 5, joten myös eri valmistajien Android-puhelimilla valikot saattavat näyttää erilaisilta ja joudut soveltamaan ohjetta.


Android-puhelimet

1. Valitse "Asetukset"-sovellus

2. Valitse "Verkko ja internet"

3. Valitse "Hotspot ja yhteyden jako"

4. Näpäytä "Wi-Fi-hotspot" päälle ja paina "Luo Wi-Fi-hotspot"

5. Klikkaa "Näytä salasana"

6. Salasana tulee näkyviin. Pidä se saapuvilla. Voit tallentaa luodun salasanan.

7. TIETOKONEELLA mene verkkoyhteysvalikkoon ja valitse sieltä verkko, joka on nimetty puhelimesi mukaan.

8. Kopioi puhelimesi ilmoittama salasana avoimeen kenttään, kun tietokoneesi kysyy verkon salasanaa.

Nyt yhteys on päällä! Puhelimen yläreunaan ilmestyy pyöreä symboli yhteyden merkiksi.

Kun haluat lopettaa yhteyden käytön, palaa Hotspot-valikkoon ja napauta yhteys pois päältä. Älä jätä yhteyttä turhaan päälle, sillä se kuluttaa merkittävästi puhelimen akkua.

iPhonet

1. Valitse Asetukset-sovellus

2. Valitse "Oma yhteyspiste"

3. Laita oma yhteyspiste päälle. Mikäli alapuolella ei ole salasanaa, luo sellainen itse.

4. Oma yhteyspiste on nyt päällä ja voit käyttää nettiä tietokoneellasi. Siirry nyt tietokoneesi pariin.

5. Mene tietokoneellasi verkkoyhteysvalikkoon (löytyy usein oikeasta yläreunasta Mac-tietokoneilla ja oikeasta alareunasta Windows-koneilla) ja valitse sieltä verkko, joka on nimetty puhelimesi mukaan.

6. Kopioi puhelimesi ilmoittama tai itse määrittelemäsi salasana avoimeen kenttään, kun tietokoneesi kysyy verkon salasanaa. Paina sitten "Liity" tai "Yhdistä"

7. Puhelimen yläreunassa näkyy sininen vilkkuva "banneri" yhteyden merkiksi. Muista lopettaa oma yhteyspiste, kun et enää tarvitse sitä, sillä se kuluttaa merkittävästi puhelimesi akkua.

Eikö mennyt niin kuin Strömsössä? Oliko ohjeessamme pahoja puutteita? Voit lähettää meille sähköpostilla palautetta osoitteeseen posti@fiksari.fi. Fiksarin voit tilata tutusta numerosta 050-566 8586.

Fiksarin Pikalinja aukeaa toukokuussa 2018!

Julkaistu: 7.5.2018



Fiksari tarjoaa ystävällistä digitukea kotiin kannettuna. Digituen tarve on selkeässä kasvussa ja siksi rekrytoimme mukaan lisää taitavia ja innokkaita fiksareita. Pääset tutustumaan heihin pian, sillä Peik ja Heidi keskittyvät jatkossa johtamaan Fiksaria, kasvattamaan yritystä ja varmistamaan, että digitukea riittää kaikille sitä tarvitseville.

Otamme toukokuussa käyttöön järjestelmän, jonka ansiosta saat jatkossa sopivan fiksarin kiinni yhdellä puhelinsoitolla. Älykäs puhelinvaihteemme tunnistaa soittajan automaattisesti ja ohjaa puhelun omalla alueellasi toimivalle fiksarille, joka parhaassa tapauksessa pääsee auttamaan vaikka saman tien.

Asiakkaan suuntaan juuri mikään ei muutu: saat fiksarin tilattua jatkossakin numerosta 050-5668586. Laskutuskyselyt, palautteen ja muut fiksariin liittyvät asiat saat hoidettua asiakaspalvelumme kanssa numerossa 050 5118959 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen posti(ät)fiksari.fi. Uuden järjestelmän myötä emme enää kykene ottamaan tilauksia vastaan tekstiviesteillä tai sähköpostilla


Kirjoittaja: Heidi



Voi ei, taasko se Windows 10 pitää päivittää?

Julkaistu: 30.3.2017

Ei huolta! Olemme kohdanneet asiakkaidemme kanssa jo monet Windows-päivitykset ja autamme jälleen, jos kaipaat tukea päivityksessä, tai päivitys laittaa koneen solmuun. Kerromme nyt muutamista muutoksista, joita päivitys tuo mukanaan.

Windows 10

Jos sinulla on käytössäsi tietokone, jonka käyttöjärjestelmänä on Windows 10, on aika valmistautua seuraavaan päivitykseen. Kymppi ei vaihdu, mutta se saa lisäominaisuuksia Windows Creators Update -nimisellä päivityksellä. Microsoft kertoi, että paketti julkaistaan 11. huhtikuuta, joten koneesi saattaa huhtikuun aikana ilmoittaa päivitystarpeesta. Silloin tiedät, mistä on kyse.

Päivityksen yhteydessä tiedostosi säilyvät ennallaan, mutta tärkeimmät kuvat, videot ja dokumentit on aina järkevää varmuuskopioida ennen isoja päivityksiä. Jos haluat pelata varman päälle, siirrä tiedostosi vaikkapa muistitikulle ennen kuin annat Windowsille luvan käynnistää päivityksen.

Uusi päivitys parantaa joitakin tietokoneen viihdeominaisuuksia, mutta kiinnostavia lisäyksiä on enemmänkin. Kärsitkö nukahtamisvaikeuksista? Syynä voi olla tietokoneen ruudun heijastama sininen valo, varsinkin jos tapaat käyttää konetta myöhään illalla.

Sininen valo pitää hereillä

Tietokoneiden, tablettien ja älypuhelinten näytön kalpea valo voi häiritä unensaantia, sillä se pitää käyttäjän aivot virkeänä. Windows Creators Update tuo ns. yövalo-ominaisuuden koneellesi: yövalo muuttaa näytön värisävyjä niin, että aivot eivät häiriinny niistä yhtä paljon kuin sinisestä valosta.

Myös Windowsin tietoturvaominaisuudet siirtyvät samaan paikkaan: uusi Windows Defender Security Center kerää Windowsin omat tietoturvatoiminnot samaan paikkaan. Todennäköisesti et kuitenkaan tarvitse niitä, jos sinulla on esimerkiksi F-Securelta hankittu turvapaketti. Myös internet-selain Edgestä on luvattu tehdä nopeampi.

Toivomme, että päivitys sujuu näppärästi! Fiksari on kuitenkin lähellä, jos kaipaat apua.


Kirjoittaja: Heidi




Kolme asiaa, jotka tekevät älylaitteiden käytöstä älyttömän hankalaa

Julkaistu: 5.9.2016

Tavallinen tarina menee näin: lapset tai lastenlapset ovat ostaneet vanhemmille tai isovanhemmille joululahjaksi tabletin tai älypuhelimen. Sen avulla pystyy pitämään paremmin yhteyttä, soittamaan vaikka Skype-puheluita, varaamaan lomamatkat ja hoitamaan pankkiasiat näppärästi, kaikki vakuuttelevat. Mutta kun juhlat loppuvat, uuden älylaitteen omistajan ongelmat vasta alkavat.

Liikaa laitteita!

Lisää laitteita, lisää ongelmia

Älypuhelimet, tabletit ja läppärit eivät ole enää pelkästään työikäisten ja teinien arkipäivää, vaan jo 36 prosentilla 65–74-vuotiaista suomalaisista on älypuhelin käytössään, kertoo Tilastokeskus. Samoin vuonna 2015 jo neljännes saman ikäisistä suomalaisista asui taloudessa, jossa käytössä on tablettitietokone. Mitä enemmän laitteita, sitä enemmän ongelmatilanteita tulee eteen.

Jos kuuluu siihen onnekkaaseen ryhmään, joka jo työelämässä on tutustunut tietotekniikkaan, älylaitteiden käyttö voi tuntua luontevalta. Mutta entäpä ihmiset, jotka ovat tottuneet käyttämään yhteydenpitoon lankapuhelinta ja kirjepostia, varaamaan lennot ja hotellit matkatoimistovirkailijalta tai tekemään talletukset pankin palvelutiskillä?

Me Fiksarilla olemme tehneet yli vuoden ajan kotikäyntejä työ- ja eläkeikäisten ihmisten koteihin, ratkoneet tietotekniikan aiheuttamia pulmia ja opastaneet laitteiden käytössä. Olemme huomanneet, kuinka samanlaisten ongelmien kanssa asiakkaamme painivat. Tässä niistä yleisimmät:

1. Oikea kieli puuttuu.

Asiakkaalla on ongelma, mutta asiakkaasta tuntuu, ettei hän osaa kuvailla ongelmaa tai edes puhua laitteistaan oikeilla nimillä. Moni on kuullut puhuttavan pilvipalveluista, Skypestä tai kotiverkosta, mutta kukaan ei ole vaivautunut selittämään, mitä nämä asiat tarkoittavat.

2. Laitteet eivät sovi käyttäjälleen.

Liian pienet kosketusnäytöt vaativat tikunohuita sormia ja tarkan päättäväistä mutta keveää painallusta. Mutta miten asiakas pääsee hoitamaan pankkiasioita, jos ei löydä oikean sovelluksen painiketta ruudulta tai edes saa näppäinlukitusta auki? Laitteiden testaus käyttäjän kanssa unohtuu harmillisen usein lahjan ostajilta.

3. Asiakkaiden oma huoli.

Laitteen rikkomisen tai sekoittamisen pelko estää monia asiakkaitamme käyttämästä laitteitaan. Ymmärrämme tämän hyvin. Älylaitteet ovat kalliita ja huoli niiden rikkomisesta on suuri. Jatkuvat päivityspyynnöt vyöryvät näytölle uhkaavalta kuulostavien viestien kera:

"Sallitko Ohjelman XYZ tehdä muutoksia järjestelmään? Salli / Peruuta" tai "Ohjelma on ladattu internetistä ja voi sisältää haitallisia elementtejä. Oletko varma että haluat asentaa sen?" Harva lähtee arvaamaan, vaan jättää tärkeätkin päivitykset tekemättä.

Ratkaisu: älä jää yksin

Ei todella ole ihme, jos näiden jatkuvien ongelmien edessä olo tuntuu voimattomalta. Asiakkaamme kaipaavat kuuntelijaa ja neuvojaa, joka tulee kun avun tarve on akuutti. Juuri tämän takia perustimme Fiksarin.

Pyrimme jatkossa jakamaan tässä blogissa vinkkejä, selittämään hankalia termejä ja rohkaisemaan lukijoita käyttämään tekniikkaa. Voit myös tilatat uutiskirjeemme (täytä sähköpostiosoitteesi alla olevaan kenttään), niin saat vinkit ensimmäisten joukossa.


Kirjoittaja: Heidi

#

Kajavatie 10

00200 Helsinki

posti@fiksari.fi

Y-tunnus: 2696725-2

Soita 050 566 8586 ja Fiksari auttaa heti!

Teemme kotikäyntejä ma-pe klo 9-20 ja la-su 10-16.

Toimialue

Helsinki

Espoo

Vantaa

Kauniainen

Twitter Facebook Instagram

© Fiksari 2018

Tietosuojaseloste